سورس موتولز


گالری هنری ققنوس

http://ghoghnoss.ir

انجمن تخصصی طراحان مرکزی

شوخی کثیف سرباز آمریکایی با کودک عراقی  

شاهزاده سعودي خريد مي كرد، پول نمي داد

وكلاي مدافع ماها ال سوديري، شاهزاده سعودي كه به دليل خريد از فروشگاهي در پاريس هزاران دلار بدهي بالا آورده بود مي گويند وي سرانجام موافقت كرده، تا بدهي هايش را بپردازد.

به گفته وكلا، ماها ال سوديري، همسروزير كشورعربستان بايد بدهي اش را كه حدود 120 هزار دلار است، بپردازد.

اين شاهزاده سعودي در هتل جورج پنجم درپاريس كه متعلق به برادرزاده اش است، اقامت دارد و بدليل
موقعيت سياسي همسرش از مصونيت ديپلماتيك برخوردار است.

ادامه مطلب... 

ادامه نوشته

آنتی‌ویروس جدید مایکروسافت در راه است

مایکروسافت اعلام کرد که نرم‌افزار امنیتی خود به نام Morro را به زودی منتشر خواهد کرد.

به گزارش بی‌بی‌سی این نرم‌افزار کاملاً مجانی است ولی دارای قابلیت‌های جانبی نظیر Parental Control‌ نیست.

مایکروسافت پیشتر نرم‌افزار Live1Care را منتشر کرده‌بود که با موفقیت روبرو نشد و به این ترتیب Morro دومین تلاش مایکروسافت برای ورود به بازار آنتی‌ویروس و نرم‌افزارهای امنیتی خواهد بود. گفتنی است که با ورود Morro به بازار انتشار Live1Care متوقف می‌شود.

از طرفی مایکروسافت در بسته‌های به روزرسانی جدید خود کدی را منتشر کرده‌است که نرم‌افزار‌های امنیتی قلابی از جمله Internet Antivirus Pro Family را شناسایی و پاک می‌کند.

به گزارش شرکت‌های امنیت سایبر، در دسامبر 2008 بیش از 9هزار نرم‌افزار قلابی امنیتی در اینترنت وجود داشته‌است که این میزان 225 درصد از ماه ژانویه 2008 رشد داشته است.

دانشگاه‌های برتر جهان

ادامه نوشته

زیباترین مجری های جهان

در نظر سنجی در کشور سومالی که از هفتاد بی خانمان به عمل امد شبکه فاکس نیوز زیباترین مجریان زن را در بین رقیبان رسانه ای خود دارا است. در مقام دوم شبکه سی ان ان قرار دارد و اخرین رتبه را شبکه به بی بی سی به دست آورده است. لازم به ذکر است بدانید در این نظر سنجی که از هفتاد نفر کارتن خواب خیابانی به عمل امد گذینه های صدای امریکا و بخش فارسی بی بی سی و شبکه خبر ایران وجود نداشت.

0fvxrgueukbngmyjf9oe.jpg 33skku493b7ssqqthyz.jpg 9e4da1zkp6ll7s362fv.jpg

 

ادامه نوشته

نخستيـن مـرورگـر اينتـرنتـي فارسـي جهـان با نام تیزبال رونمـايي شـد

 

نخستین مرورگر اینترنتی فارسی جهان با عنوان تجاری تیزبال رونمایی شد، طراحی و توسعه مرورگر فارسی تیزبال در راستای تحقق هدف گسترش نرم افزارهای کاربردی در حوزه اینترنت انجام و پس از ۱۴ ماه تلاش منتشرشد. این مرور گر اینترنتی فارسی از هم اکنون در اختیار کاربران قرار دارد و آنان با استفاده از این مرورگر، قادر به مرور صفحات وب با سرعت فوق العاده خواهند بود، علاوه بر سرعت بالا، امنیت در مرور صفحات، پوسته های جذاب گرافیکی، افزونه های متعدد و کاربردی و فارسی بودن آن، این مرورگر را نسبت به سایر مرورگرهای دیگر متمایز کرده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان استفاده از منویی فارسی که در بخش تنظیمات تیزبال است را نام برد که با بیش از ۱۰ دسته و ۱۵۰ آیتم طراحی شده که انعطاف پذیری بالایی دارند. این مرورگر اینترنتی فارسی، قابلیتهای ویژه ای مانند: دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در۱۰ عنوان مختلف، قابلیت تبدیل نوار عنوان به چند حالت وظیفه ای، حرکات عملیاتی ویژه موس ، جهت مرور آسان تر صفحات وب، قابلیت دلخواه سازی فونت، اندازه و رنگ سربرگها (Tab) ، قابلیت مرورایمن صفحات وب ، تنظیمات  پیشرفته جهت فیلتر اشیا تبلیغاتی (POP-UP) را دارا می باشد، همچنین ویژگی منحصر به فرد این مرورگر، دکمه مدیریت مرورگر است. این مرورگر نسبت به سایر مرورگرهای زبان فارسی ، مزایایی دارد که از آنها می توان به  قابلیت نمایش گروهی صفحات در حال اجرا، نوار ابزار کمکی با قابلیت بهره گیری افزونه ها و وجود بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف در بخش تنظیمات مرورگر اشاره نمود .همچنین با دریافت پوسته های گرافیکی نرم افزارو نصب آنها دیگر هیچگاه از وبگردی خسته نخواهید شد، چرا که بیش از ۱۱۰ پوسته جذاب در ۱۸ دسته بندی مختلف، پس از انتشار نسخه آزمایشی مرورگر، جهت دریافت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.  تیم  طراحی و توسعه تیزبال ، تاکنون تعداد بیش از۱۸۰ افزونه کاربردی برای استفاده در مرورگرطراحی نموده است وکاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال، بطور کاملا رایگان این افزونه ها را دریافت کنند. در آینده نزدیک بسته آزمایشی توسعه و گسترش تیزبال در اختیار کلیه افراد قرارخواهد گرفت.

بقیه در ادامه مطلب ...

 

ادامه نوشته

10 اعجـوبـه كوچك دنیا !

بچه‌ها شخصیت جالب و عجیبی دارند، به نوعی كه گاهی اوقات حركات عجیب و غریب از خود نشان میدهند كه باورش برای خیلیها مشكل است، گاهی اوقات آنان با وجود سن كم، دست به كارهای خارقالعادهای میزنند كه باعث تعجب می‌شود و انسان را تا مرحله حیرت پیش میبرد درست مثل 10 بچهای كه ما از آنان به عنوان اعجوبه یاد می‌كنیم، لطفا مطلب زیر را بخوانید.


"كیم اونگ یونگ"، باهوشترین فرد دنیا
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این فوق نابغه كرهای در سال 1962 به دنیا آمد و در حال حاضر باهوشترین فرد دنیا محسوب می‌شود. او در چهار سالگی میتوانست زبانهای ژاپنی، كرهای، آلمانی و انگلیسی را بخواند. در پنج سالگی سخت ترین مسئله‌های دیفرانسیل و انتگرال را حل میكرد و بهره هوشی بسیار بالا یعنی بالای 210 داشت. كیم از 3 تا 6 سالگی دانشجوی افتخاری دانشگاه هانگ یانگ بود و در 7 سالگی به "ناس" دعوت شدو در پانزده سالگی دكترای خود را گرفت.

ادامه نوشته