آموزش کسب درآمد در اینترنت

مقدمه :

روشهای مختلفی برای پول در آوردن در اینترنت وجود دارد که بعضی از آنها به تخصص های خاص و برخی دیگر به سرمایه و امکانات نیاز دارد ولی روش هایی نیز وجود دارد که به تخصص و امکانات و سرمایه نیاز ندارد . ما در اینجا روشی را آموزش می دهیم که برای به کارگیری آن فقط به یک دستگاه کامپیوتر که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد نیاز دارد و کاربرانی که کار با ویندوز را بدانند می توانند از این روش برای کسب درآمد استفاده نمایند .

 

کسب درآمد در این روش نامحدود است و میزان آن بستگی به میزان تلاش  و کوشش شما دارد و در صورتی که شما روزی بین یک تا دو ساعت در این راه تلاش نمایید می توانید درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانید

البته در این کار نیز به مانند هر کار دیگر در همان روزهای اول پولی دریافت نخواهید کرد و برای دریافت اولین پول چند روز یا چند هفته باید تلاش نمایید ولی یکی از مزیت های این کار افزایش تصاعدی درآمد می باشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نیز چند برابر خواهد شد و به صدها هزار تومان خواهد رسید .

یکی از مزیت های این روش این است که هیچ پولی از کشور خارج نمی شود بلکه همیشه پول به صورت ارز از خارج وارد کشور می شود . این پول از طرف شرکت ها و سایت های خارجی به حسابتان واریز می شود و چون شما هیچ پولی را بابت سرمایه گذاری اولیه خرج نمی کنید , بنابراین احتمال برشکست شدن و بدهکار شدن شما در این کار برابر با صفر است .

 

 

نکات بسیار  مهم قبل از شروع کار

همان طور که می دانید بازار یابی و تبلیغات در دنیا تبدیل به یک صنعت شده و یکی از پردرآمد ترین شغل های دنیا شغل بازاریابی می باشد . کل کاری که شما در این روش باید انجام دهید نگاه کردن به تبلیغات و همچنین معرفی این کار به دیگران خواهد بود . آیا کاری ساده تر از این در دنیا سراغ دارید ؟

در این روش به ازای هر ایمیل که برای شما ارسال می شود پول به حسابتان واریز می شود و به ازای رفتن به سایت های پیشنهادی نیز پول دریافت خواهید کرد و حتی با عضویت در برخی سایت ها می توانید صدها هزار تومان پول بگیرید و برای افزایش درآمد خود تنها کاری که باید بکنید این است که  دوستانتان را به عضویت در این سایتها ترغیب نمایید و درآمدتان را چند برابر کنید . به همین سادگی !!!

انواع روشهای کسب درآمد اینترنتی :

 

1.     PTC

2.     PTR

3.     Surf

4.     PTS

5.     Offer

 

1.PTC :

PTC مخفف (pay to click) به معنی پرداخت برای کلیک کردن است . در این روش شما با کلیک کردن روی سایت های مشخص و بازدید کردن از آنها به مدت کوتاهی مبلغی دریافت می کنید.

 

2.PTR :

PTR مخفف (pay to read) به معنی پرداخت برای خواندن است . در این روش شما ایمیل هایی دریافت میکنید که درون آنها آدرس سایتهایی(URL) وجود دارد که مانند روش PTC با آنها برخورد میکنیم .

 

3.Surf :

در این روش ما بر روی URL موجود در این بخش کلیک میکنیم در صفحه باز شده سایتهایی که جنبه تبلیغی دارند به تناوب نشان داده میشوند و این بازدید با پرداخت مبلغی به شما همراه است.

 

4.PTS :

در این روش شما با ثبت نام در سایتهای مشخص شده پول دریافت میکنید .

 

5.Offer :

در این روش شما با دانلود کردن toolbar مخصوص و ثبت نام کردن از طریق آن در سایتهای موجود پول دریافت میکنید .

 

 

نکته : روشهای 1,2,3 پو ل پرداختی ناچیزی دارند و پس از انجام آنها بلافاصله پول آنها پرداخت میشود .

 

نکته : روشهای 4,5 پول پرداختی به مراتب بیشتری نسبت به سایر روشها دارند , مبلغ مشخص شده این دو روش پس از چند روز پرداخت میشود و همچنین در این دو روش با افزایش سابقه پول بیشتری بابت کار انجام داده شده میگیرید.

 

هر سایتی ممکن است یک یا همه روشها را داشته باشد.

 

 

 

یکی از انواع سایتهای  کسب در آمد  سایت های از نوع باکس bux  است . در ادامه به معرفی این سایتها و چگونگی عضویت در این سایت ها می پردازیم .


 

چند نکته و توضیح مهم :

 نکته 1 : هرگز در یک سایت بیشتر از یک بار عضو نشوید. به خاطر اینکه به راحتی شناسایی شده و حسابتان بسته خواهد شد. تنها اگر از دو کامپیوتر یا بیشتر استفاده می کنید ، می توانید ثبت نام مجدد کنید البته فقط با همان کامپیوتر می توانید ایمیل های مربوطه را چک نمایید. به طور خلاصه هر کامپیوتر برابر است با یک بار عضویت در یک سایت می باشد.

 نکته 2 : ایمیلهای تبلیغاتی که از طریق سایت برای شما ارسال خواهد شد اغلب حاوی لینکهای متعددی هستند که برای شناسایی لینک صحیح ، کافیست به دنبال لینکی مشابه لینکهای زیر بگردید.

http://www.sitename.com/scripts/runner.php?EA=200403031653593904

یا

http://www.sitename.com/paidmail/runner.php?EA=200403031653593904

 

یا > Click here to get paid

تذکر: بعد از کلیک بر روی هر لینک باید صبر کنید مدت زمانی که برای آن آگهی تعیین شده به پایان برسد. این تایمر یا مدت پخش تبلیغ به همراه مقدار پولی که به حساب شما واریز خواهد شد در بالای صفحه ای که پس از کلیک کردن روی لینک باز شده ، به نمایش در خواهد آمد که اغلب بین ۵ الی 100 ثانیه است.

اگر همزمان بیش از یک لینک از یک سایت را باز کنید با عبارتی مواجه خواهید شد که از شما خواسته می شود تا اجازه دهید تایمر آگهی قبلی تمام(صفر) شده و سپس لینک جدیدی را کلیک کنید. هر گاه شما اجازه دهید که زمان فوق تمام شود با عبارتی مشابه عبارت زیر مواجه خواهید شد که نشان دهنده این است که می توانید لینک جدیدی را باز کنید.این مطلب در مورد کلیک بر روی بنرهای (عکسهای )تبلیغاتی که درون خود سایت خواهید یافت نیز صادق است.

عباراتی مانند:

Thank you, your account has been credited

thanks, X.XX $ in cash

برای اینکه حداکثر استفاده مفید را از مدت زمانی که آنلاین هستید ببرید ، می توانید ایمیلهای ارسالی از چند سایت مختلف را با هم باز کنید تا به این ترتیب ایمیلها زودتر تمام شده ، در هزینه اینترنت و تلفن صرفه جویی شود. البته هنگامی که بر روی لینکهای تبلیغاتی چند سایت مختلف کلیک می کنید همه در یک صفحه باز می شوند بنابراین بهترین کار این است که تعدادی صفحه باز کنید و بر روی هر لینک تبلیغ کلیک راست کنید و از منوی باز شده گزینه Copy Shortcut را انتخاب کرده و سپس در یکی از صفحه ها در قسمت آدرس مجددا کلیک راست کرده و گزینه Paste را انتخاب کنید و کلید Enter صفحه کلید را بزنید و یا بر روی لینکهای تبلیغاتی کلیک راست کرده و از منویی که باز می شود گزینه Open in New Window را انتخاب کنید تا لینکها در صفحات جداگانه باز شوند ، سپس به سراغ ایمیل بعدی و لینک بعدی و صفحه بعدی بروید و با توجه به اینکه فاصله زمانی بین صفحه ها وجود دارد هنگامی که به صفحه اول برمی گردید تایمر آن تمام شده و می توانید لینک بعدی را اجرا کنید و .... با این روش هر چه تعداد پنجره ها بیشتر باشد در زمان صرفه جویی می شود و شما ایمیل بیشتری را می توانید چک کنید.

اگر به هر دلیلی وقت نکردید ایمیلهایی که برای شما ارسال شده را باز کنید، ایمیلها به طور خودکار بعد از ۷ الی 15 روز پاک خواهد شد و حتی اگر از طریق ایمیل خودتان بر روی لینکهای قدیمی و تاریخ گذشته کلیک کنید مبلغی به شما تعلق نخواهد گرفت و با این عنوان که لینک مورد نظر شما منقضی شده است ، روبرو خواهید شد.

همچنین اگر در سایتی غیر فعال باشید (متناسب با خط مشی سایت مربوطه که بین7 الی 30 روز غیر فعال بودن است ) حساب شما مسدود و پولتان نیز سوخت خواهد شد.

 

      نکته 3 : در بعضی اوقات با کلیک بر روی لینک های فوق با عبارت زیر مواجه می شوید :

Just checking to make sure you are a human and not a cheat bot.
Please click on the matching number to continue


3752 4042 7311 7713 8954

این درخواست به این دلیل است که اینگونه سایتها می خواهند اطمینان حاصل کنند کسی که قصد کلیک بر روی لینکها را دارد انسان است و نه یک نرم افزار که برای تقلب تهیه شده و تمامی مراحل را به طور خودکار انجام میدهد. شما کافیست بر روی شماره ای که مطابق با شماره موجود در عکس است کلیک کنید.

     نکته 4 : سعی کنید هر دو یا سه روز یکبار سری به سایت مربوطه بزنید تا از وضعیت موجودی حسابتان آگاه شوید و به صفحه بنرهای (عکسهای) تبلیغاتی (Paid2Click)  و همچنین صفحه (Paid2SignUp)  سر بزنید که فقط از طریق سایت در دسترس می باشند (یادآوری مجدد اینکه از ثبت نام مجدد در سایتهایی که در صفحه Paid2SignUp به شما پیشنهاد میشود و شما قبلا در آن سایت عضو شده اید، جدا خودداری کنید ).

     نکته 5 : در بعضی از ایمیل ها و یا در قسمت Paid2Click بعضی سایتها لینکی به نام Cheat Link وجود دارد که قبل از لینک هشدار داده شده که بر روی آن کلیک نکنید ، در صورتی که بر روی آن کلیک کنید یا جریمه می شوید و یا اینکه حساب شما بسته می شود.

به نمونه ای از این ایمیل ها که برای ما ارسال شده بود توجه کنید :

1- در صورتی که کشور شما بین کشورهای نامبرده باشد می توانید بر روی لینک کلیک کنید در غیر این صورت با کلیک بر روی لینک عضویت شما لغو می شود. ( در صورتی که مایل نبودید هیچ گونه ایمیل از نوع Search برای شما فرستاده شود در قسمت اطلاعات عضویت تیک مربوط به موضوعات تبلیغاتی Search را بردارید)

1) : Paid to Search!
SEARCH WITH THE BEST!
Do you need to find something ? Try use this quality search engine
IF YOU ARE NOT FROM ONE OF THE FOLLOWING COUNTRIES AND FOUND TO BE
CLICKING SEARCH LINKS, YOU WILL HAVE YOUR ACCOUNT DELETED IMMEDIATELY
AND WITHOUT QUESTION
!!:United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Iceland, Italy, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and United Kingdom
 

2) : Looking for something? try the great engine!
If you are not from United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Iceland, Italy, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Sweden, Switzerland and United Kingdom. Don't click the link.
 

2- نمونه ای دیگر ، Cheat Link چند بار تکرار شده که این لینک یک Cheat Link است :

*** DO NOT REPLY TO THIS MAIL ***
*** CHEAT LINK INSIDE! BEWARE! ***
Dear [‌Your Member] ,
CHEAT LINK!
CHEAT LINK!
CHEAT LINK!
CHEAT LINK!
CHEAT LINK!
CHEAT LINK!
 

3- در صورتی که بر روی لینک کلیک کنید یک دلار از حساب شما کسر می شود.

Hi
This email is worth
-$1
If you click the link you cash will be debited with 1$
If you don't fund you account back to at least 0.00 your account will be deleted.
If you fund it back to 0.00 we will forget the whole incident.
==========================================================
Top Sponsor: None (expires: 0/0/0)
==========================================================
At this moment there are only 5 upgraded members
So why don't you upgrade and get all the free referrals?
Check out our upgrade page:
http://www.WorldWide-Cash.net/pages/gold.php
==========================================================
$$ ## - Your ad here as topsponsor? $1.00 a week! - ## $$
==========================================================
Advertisment # 1 - CHEAT LINK
==========================================================
THIS IS A CHEAT LINK..
DO NOT CLICK THIS LINK
YOU WILL LOSE YOUR MONEY CLICKING THIS LINK....

DELETE THIS E-MAIL.

http://www.worldwide-cash.net/scripts/runner.php?EA=200408202118401023
==========================================================
End of mail
==========================================================
This e-mail is NO SPAM
You are a member of WorldWide-cash.net
You wanted to recive this emails.
To unsubscribe please to go www.WorldWide-cash.net

4- در صورتی که شما نتوانید این ایمیل را بخوانید و بر روی لینک کلیک کنید بابت مرتبه اول 25 سنت از حساب شما کسر می شود ، برای دومین بار 50 سنت و برای سومین بار عضویت شما لغو می شود.

" this is a mail you should not even open" 
Hi Beehivers..
 this is a mail you should NOT click or bother with..
if you are fluent, as you agreed you were, when you joined
then you can understand that this is something you shoud
skip...leave...dont bother with....get out...forget about it
WARNING WARNING
1 offense  will cost you 25 cents
2nd offense ...50 cents
3rd I am sorry but your account will be deleted
combined with bad interests ? eminated first time
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


You were WARNED!

http://beehivemail.com/scripts/runner.php?EA=200408241809507365

http://beehivemail.com/scripts/runner.php?EA=200408241809507365">AOL
Users


forget about it
dont do it....gonna find those who are faking

getting rid of fakes and bablefish users
XXXXXXXXXXXXXX if you can read this dont click it...
your loss...gotta tell ya...can you read what I am saying or not??


IF YOU CANT READ THE WARNING AND CLICK...SORRY
BUT YOU WILL LOSE 25 CENTS
2nd 50
3rd...bye...
combined with bad interests? first time
means goodbye

~~Warning...update your interests
make sure your catagories are right
some are there to test you !
If you are fluent you wont have a problem
i
==========================================
Have a great day!
Cheri -Webmistress
Beehivemail.com
==========================================
This is not spam! By signing up at Beehivemail.com you
agreed to receive emails from us.
If you no longer wish to receive emails from us please login and cancel your account.
==========================================
 Cheryl McMahon 8209 N Pine Island Rd, Tamarac FL 33321
Email: Webmaster@Beehivemail.com

 

 

هنگام ثبت نام در سایت ها دقت کنید :

در بعضی از سایتها در قسمتی که موضوعات تبلیغاتی را انتخاب می کنید بعضی از گزینه ها وجود دارد که در صورتی که این گزینه ها را تیک بزنید (انتخاب کنید) عضویت شما در آن سایت باطل شده  و اگر مبلغی هم به شما بدهکار باشد ، آن را به شما پرداخت نخواهد کرد.

این گزینه ها عبارت اند از:

Delete , I cant read , I have more than one account , I use cheat Software , Don't check it , Get all My money , Take my money , Enjoy ClickingPlease delete me , Im Cheater , Adult 18+ , Donate My Earnings To PaidSolos , Adult Search , Dont Click This One , I Wont Read ,  Delete Me Now , ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد